I miss Him badly :')

See that picture above ? Aha , i miss him badly :'(
4 month untill the end of Pmr , baru dia boleh dengan aku balik ? :O
Lame woi , aku tak sanggup , k sedih :'(
Susah weh couple dengan org yang ambil peperiksaan besar nhe :p
Rindu jumpa dia , rindu text dia , rindu call dia ! Ahai , ape pengubat rindu nheeee ?
Aku nak jumpa dia before aku mati , before puase , before dia exam boleh ?
Aku takut tak sempat nak jumpa dah :'( 
Ya Allah , bagi la aku jumpa dia :'( Hmmmmmmmmmm :'(
Aku rindu tahap maksima dah nhe :'( Huh , :'( Aku malas nak celita panjang , 
aku nak cakap yang aku rindu dia :*
Dear shafiq comel sayang gedik gemok , please take care of yourself ,
make sure that you are healthy , jangan demam tau biyy , makan ubat kalau batuk .
Jangan lupa I tau , Hihi :* Please know i sayang you sangat sayang :')